2011. május 2., hétfő

Barnabás - babafotózás Szigetszentmiklóson



Elkészültem Barnabás sorozatával, így - ahogy ígértem - összeállítottam egy kis válogatást. 

Barnabás igazi "kispasi", nagyon érdekelték a fényképezőgépek, így pár percre sikerült lekötnünk az egyébként örökmozgó fiúcska figyelmét. :D

Nagyon örülök, hogy végre személyesen is megismerkedhettem Barnabással és Szüleivel...és annyit elárulhatok, hogy a fotózásnak lesz folytatása... május 21-én... ekkor lesz Barnabás 1 éves! :D
















 Már nagyon várom a folytatást... :D

14 megjegyzés:

Ági írta...

Mi is hasonlóképpen várjuk! Jajj, nagyon jók lettek a képek, köszönjük szépen!

Zsuzska írta...

Nagyon jók lettek a képek, Dóri nagyon szuper vagy!
Barnabásért meg odavagyok :) Zsuzsci :)

Athena írta...

Nagyon jó fotók! Ügyes vagy Mic! Barnabás cuki fiú!:-)

Dóri írta...

Köszi! :D

Ági, holnap küldöm őket postán is!

Bori írta...

Azta, micsoda vasgyuro! nagyon edes Barnabas, teljesen kiegyensulyozott egy baba lehet.
A kinti kepek annyira elenkek, nagyon jok, es tok jo rekeszt is valastzottal hozza :). Gratu hozza, szep munka!

Makika írta...

Szuperek a képek!
Barnabás meg hát Barnabás
-->imádnivaló :)

t-zkitti írta...

Dóri, nagyon jók lettek a képek, a kintiek különösen. És hát Barnabás... annyira édes!!!!

Helga írta...

Jajj, az a kép, ahol bütyköli a fényképezőt :)))) A kintieknek csodaszép a színük, de egyébként mind egytől egyig nagyon jó lett, Barnabás meg irtó cuki kis pasi, de ezt eddig is tudtuk. ;)

Dóri írta...

Köszönöm a hozzászólásokat! Kedvesek vagytok! :D

Boroka írta...

Huu, Dori!
Tenyleg nagyon szuper lett ez a sorozat Barnabasrol. Mondjuk sztem rola nehez rossz kepet kesziteni hisz tenyleg olyan "kispasi", ahogy irtad. :)
Nekem is a kinti kepek a kedvenceim, na de a fenykepezogepes is szuper.

Dóri írta...

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hozzátok:
Sokan írtátok, hogy a kinti képek a kedvenceitek. Megkérdezhetem, hogy miért????? A színek miatt?
Csak azért kérdezem, mert szeretnék tanulni a hozzászólásaitokból, észrevételeitekből!

Köszi!

Bori írta...

Szia Dori,

Nekem a szinek miatt es mert a kepek ott a legelenkelebbek. Barnabas egy eleven ksifiu es nekem valahogy jobban megy a zold fu az o szemelyisegehez, mint a benti kepek. Nekem meg a termeszet es a kinti levego is nyom azert a latba :)

Ági írta...

Kis huncut! :)) Nagyon édes "kispasi", Barnabás! :)
Nekem a fényképezőgépesek tetszenek a legjobban, Mic! :) Meg az első kép a szülőkkel!
Csak így tovább!! :)

Helga írta...

Dóri, a kinti képek nekem is az élénk színek miatt bejövősek nagyon!