2012. január 1., vasárnap

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

Tudom, tudom...kicsit elmaradtam mostanában a blog frissítésével! Mentségemre szolgáljon, hogy jó pár olyan karácsonyi sorozatot készítettem novemberben és decemberben, amiből ajándék készült a családtagoknak, ezért titokban kellett tartani a képeket, nehogy elrontsuk a meglepetést! :) Ígérem, szépen lassan  pótolni fogom az elmaradásaimat és mindent megmutatok Nektek! :)

Most újévi köszöntésül következzen egy összegzés a 2011. év számomra kedves fotóiból!

Köszönöm, hogy látogattátok a blogot 2011-ben...remélem, így lesz ez 2012-ben is! 

Tavasszal tartok egy kis szünetet, mivel hatalmas feladatra készülünk Petivel, de nyártól ismét indul a munka...keressetek bátran!













































Húúúha..elnézve a fotókat megállapítottam, hogy szuper évem volt! :) 
Köszönöm, hogy megismerhettelek, fotózhattalak Benneteket!
Idén folytatjuk... :D

9 megjegyzés:

Adri írta...

Dóri!
Nektek is nagyon boldog új évet kívánunk! Szuperek a képek és olyan jó volt újra látni a kicsi fiamat itt a blogon :-)

Évi írta...

Dóri!Csodás képek,köszönjük a kedvességet,odaadásod,sok munkád! Megérdemled,ami most jön,izgatottan várom A Képeket!!!!

Ági írta...

Dóri, nagyon szépen köszönjük a képeidet, csodaszuper ez a válogatás is! És hamarosan a legszebb feladat vár Rád-Rátok! :)

csilla írta...

Köszönjük a képeidet! Tényleg csodás ez a válogatás. Petra nyelve nagyon komoly. :D Már láttam, és most mégis akkorát nevettem megint. :)
Hamarosan a saját babád képit csodálhatjuk. :)

Makika írta...

Csodás képek egy szuper fotóstól!
Köszönjük a munkádat,képeidet és hogy vagy nekünk!

Dóri írta...

Én köszönöm, hogy fotózhattalak Benneteket! Öröm volt minden perc... :)

Fazekasné B. Nóra írta...

Köszönjük mi is Dóri a fotókat! Még mindig sokat gyönyörködünk bennük! Nagyon jó lett ez a válogatás is, olyan jó így együtt látni ezt a sok babát és boldog párt!
Én is már nagyon várom az Adél képeket! :) (persze türelmes leszek és csak áprilisban szeretném azokat a képeket látni) :)

Judith írta...

Mi is köszönjük Neked a csodás élményt és kívánunk Nektek boldog babavárást! :)

Zsofka írta...

Mennyi ismerős arc :) Nagyon jó volt ezeket a képeket így összeválogatva végig nézni :)