2011. május 8., vasárnap

Tamás...előzetes

Hamarosan... :D






15 megjegyzés:

Ági írta...

Ismét nagyon jó képek születtek! :) Tomika nagyon édes!

Unknown írta...

Nagyon nagyon szépek,köszönjük!! Nagy örömet okoztál ezekkel a képekkel,gondolom a többi is hasonló csodás lesz,várunk türelmesen!(de tényleg)
Olyan boldog vagyok!!

Norika írta...

Jajj, Istenem, de gyönyörű kisfiú Tomi!!!! :D Már nagyon vártam ezeket a fotókat, és nem csalódtam, dóri, egyre szebbeket készítesz!!!
A sapkás fotók a legédesebbek, micsoda szemek!!!

Norika írta...

Bocsi, Dóri, elírtam a nevedet az előzőben...

Boroka írta...

Huu, Dori! Ismet nagyon jo kepek szulettek. Tetszik ez a naturos szinvilag. Varom a tobbit is. :)

Judith írta...

Örülök, hogy bejelentkeztünk Hozzátok!!!:)
Évi, Miki gyönyörű a kisfiatok!:)

Dóri írta...

Köszönöm a hozzászólásokat!

Nórika!
Bevetettük a nyuszkót...Tomi imádta! :D Különleges kelléket varrtál nekem, nagyon hálás vagyok érte! :D

Évi írta...

Füles névvel írtam hsz-t,mint TapsiFüles,de Évi voltam persze :D

Dóri írta...

Évi, rájöttem, hogy Te voltál! :D
Boldog vagyok, hogy örömet szerezhettem nektek...igyekszem a képekkel! És augusztusban folytatjuk... :D :D :D

Zsofka írta...

Juj, nekem az első kép a kedvenc! Édes kisfiú, ügyi fotós :)

Fazekasné B. Nóra írta...

Hú, az első és az utolsó a kedvencem. Az első azért mert nagyon-nagyon ötletes, és jól sikerült fotó, az utolsón meg annyira édes Tomi abban a sapiban és annyira szép család vagytok Évi!Nory

Batka7 írta...

Kis drága:-))) Szuper fotók !

t-zkitti írta...

Nagyon szép képek, Tomika tündéri, nekem is az első a kedvencem :)

Bori írta...

Hu, Dori, ezek mar nagyon profi fotok! Nincs mese, reszkedhet az ipar :). Nekem is az elos kep a kedvencem es meg azok, ahol szemmagassagban keszitettel kepet a sapkas kisfickorol. Az a tekintet es arc!

Ági írta...

Nagyon tetszenek a fotók, Dóri! Nagyon ügyes vagy! Imádnivaló,édes baba Tomi!