2011. március 10., csütörtök

Kristóf fotós lesz...

A tizenöt hónapos Kristófot és Családját szintén múlt hétvégén látogattuk meg.

Kristóf rendkívüli érdeklődést mutatott a fényképezőgépem iránt és egy pillanat alatt kiismerte a gép működését... édes volt, ahogy nyomkodta a gombokat. :) Szerintem ő éppen úgy lesz a fotózással, mint én magam, aki imádok fotózni, de utálom, ha engem fotóznak... :D

Krisi igazi huncut kislegény...örülök, hogy megismerhettem, örülök, hogy lefotózhattam! Köszönöm a Szüleinek az élményt és a lehetőséget!







6 megjegyzés:

Bori írta...

Jaj, azok a szemek!! Nagyon szep eles kepek, es tetszenek a szinek is! Szep fotok, na! :)

Bori írta...

Jaj, azok a kek szemek!
Nagyon szep fotok, elesek es tetszenek a szinek is. Jok kepek, nah! :)
Kedvenc a macis. Gratula hozza!

Dóri írta...

Köszönöm! :D
Nekem is a macis a kedvencem... :)

Fazekasné B. Nóra írta...

Köszönöm szépen itt is a lehetőséget neked a fotózásra! Nagyon szépek lettek a képek, ügyes vagy! És nekem is a macis és a kosárban ülős tetszik a legjobban! Tesóm is megdícsérte a képeket!

Ági írta...

Nagyon jók lettek Kristófról a képek! :) A macis tényleg mindent visz... :) de a többi is szuper, és Nóri pedig nagyon csini! :)

Helga írta...

Micsoda hatalmas kék szemek! Nagyon tetszenek a képek! :) Gratulálok Dóri!