2011. május 17., kedd

Tamás - babafotózás Balatonföldváron



Tomi baba és Szülei másfél hete, hétvégén látogattak meg bennünket. Ez volt az első alkalom, hogy nem a baba otthonában fotóztam, hanem eljött hozzám a kis modellem...így most volt alkalmam kipróbálni a mini "stúdiómat" (ami tulajdonképpen a vendégszobánk, egy ággyal és világos falakkal). :D

Éppen ezért talán a szokásosnál is izgatottabb voltam a fotózás előtt. Tartottam attól, hogy Tomi nem fogja jól érezni magát nálunk, de az aggodalmam felesleges volt, mert Tamás szinte végig mosolygott, ami szerintem köszönhető volt a macijaimnak is. :D

Miután bent befejeztük a fényképezést, lementünk a partra, hogy ott is készítsünk pár fotót, de eddigre Tomi nagyon elfáradt (nem győzöm elégszer leírni, hogy a modellkedés bizony kemény és fárasztó munka :D) és elaludt Apukája karjaiban...nagyon aranyos volt így is! :D

És akkor jöjjenek a képek:

(A manósapkát Peti Édesanyja, Zsuzsa horgolta nekem, a színes nyuszkó pedig Liza baba Ayukájának, Nórikának a remekműve...köszönöm mindkettőjüknek!!! :D)



















Augusztusban folyt. köv... :D

14 megjegyzés:

Évi írta...

Dóriiiiii nem győzök lelkendezni,gyönyör képek,hihetetlen mit hoztál ki belőlü(n)k!! Nagyon köszönöm!!

Dóri írta...

Szívesen! :D Örülök, hogy örülsz! :D :D :D

Kata írta...

Újabb gratulációm a fotósnak és modelljeinek! :)

Zsuzska írta...

gyönyörű képek, az elsőtől elájultam! nagyon ügyi vagy Dóri továbbra is :D

Lodra

Norika írta...

Nagyon szépek, sőt, gyönyörűek!!! Nekem a "lábevősek", és a Balaton partiak tetszenek a legjobban. Jól áll tominak az a kék szív. :)

Makika írta...

Fantasztikusak!
Az a m,anósapka nagyon telitatlálat!
Tomit meg kell zabálni a képeken!

t-zkitti írta...

Gyönyörűek a képek! Tomi imádnivaló, és az egész családra jó ránézni. Sugárzik a szeretet Rólatok!!!

Juliet írta...

Milyen szép kis család!

Tomi baba szemei... Imádnivaló kissrác. :) Dóri nagyon ügyes vagy, annyira szépek ezek a képek!!

Bori írta...

Hu, nagyon szuper kepek! Gratulalok ehhez a sorozathoz is, nagyon szep elenk szinek. Kedvenc az elso fekete-feherben! Hiaba, csak oda huz a szivem :)...
Tomi meg ennivalo!

Dóri írta...

Köszönöm a hozzászólásokat! Nagyon kedvesek vagytok...örül a szívem! :D
Dóri

Boroka írta...

Jaj, Dori, ez megint szuper lett.
Nalam is az elso az abszolut favorit, azt annyira jol eltalaltad. Nagyon tetszik, ahogy a szinekkel "jatszol" a kepeken.

Ági írta...

Csak ismételni tudom az előttem szólókat, nagyon szuper képek lettek! :) Dóri, ügyes vagy! Szombaton várunk! :)

Helga írta...

Fantasztikus sorozat, tündéri baba, ügyes fotós! :) Az abszolút kedvenc nekem is az első kép. Gratulálok Dóri!

Barbcsi írta...

Nagyon nagyon szuper képek lettek, az első és a lábujjevős a legfőbb kedvencem!!!! Nagyon ügyes vagy Dóri, már hihetetlenül várjuk, hogy mehessünk mi is Hozzád!!!! :)
Barbi, Tomi és Bence baba :)