2011. április 17., vasárnap

Barnabás és Lilla...csak egy kis előzetes

Barnabással (aki majdnem 11 hónapos) és Lillával (aki 8 hónapos) tegnap találkoztam szigetszentmiklósi otthonukban.

Barnabás egy rendkívül érdeklődő és belevaló fiúcska, igazi kópé, akivel - úgy tűnik - még az érdeklődési körünk is hasonló... :D

Lilla pedig egy elragadó, csodaszép, mosolygós, tündéri kishölgy...egy pillanat alatt levett a lábamról (és nem csak engem, hanem Petit is)... :D

Most csak egy kis előzetest mutatok. Ha elkészültem a teljes sorozattal, hozom a többi képet is!




5 megjegyzés:

Ági írta...

Köszönjük a lehetőséget, és várjuk a teljes sorozatot! :)

Dóri írta...

Igyekszem... ;)
Én én is köszönök mindent!

t-zkitti írta...

Barnabás igazi nagyfiú már, nagyon helyes pasi :) Lilla pedig gyönyörű kislány, azok a szemek és az a mosoly...
Dóri, megint nagyon jól sikerültek a képek! Tényleg egyre ügyesebb vagy :)

Bori írta...

NAgyon jo kepek! Annyira eletteli szineid vannak! Szuperjok, nagyon tetszenek.
A ket kisegyerek meg.. hat Barnabas nagyon edes, es jol all a a kezebe az a kamera :)
Lilla szep szemeitol es gyonyoru hosszu szempillajatol meg el vagyok ajulva. Alig varom a folytatast!

Anda írta...

Hozott anyagból dolgozik a fotós.. ilyen anyaggal külön élvezet lehet!!
Hjaaj Barnabás.. Lilla.. nem találok szavakat!!!