2011. május 4., szerda

Lilla - babafotózás Szigetszentmiklóson


Barnabás képei után serényen nekiláttam és elkészültem Lilla baba fotóival is. Igazi élmény volt önmagában a képek retusálása is... Lilla, a ragyogó tekintetével, szépségével, bájos pofijával újra és újra mosolyt csalt az arcomra! Eszméletlen, hogy micsoda szempillákat örökölt a kishölgy... a képek retusálása során arra is rájöttem, hogy kitől....az Apukájától! :D

Figyelem! Egy csodaszép csillagszemű baba és nagyon kedves Szülei képei következnek... :D

(jó sok kép következik... :D)

























Ugye mondtam, hogy az Apukájától örökölte a szemeit? :D

7 megjegyzés:

Ági írta...

Lilla képei is szuperjók lettek! Nem tudok választani közülük, hogy melyik a kedvencem... talán visszafelé az 5. :)

Anda írta...

Hjajjj Lilla annyira szép.. Ő a kedvenc babám ( persze Zita után) :)
LOOOVEEE!!!

t-zkitti írta...

Wow, Dóri, gyönyörűek a képek. Lilla nagyon-nagyon szépséges kislány, és tényleg csillagszemű, le sem tagadhatná az Apukáját. Nagyon szép család!

Bori írta...

Azta micsoda szemek! Hat gondban lesznek itt a fiuk, az biztos ! :)
nagyon jok a kepek, dOri! A kedvenceim amikor a suzlok ket oldalrol puszit nyomnak az arcara, es amikor az anyukaval osszedugjak a fejuket. Nagyon meghato es edes mindketton, szepen elkapott pillanatok!

Ági írta...

Hát igen, Barnabás helyzeti előnyből indul :)

Dóri írta...

Köszönöm Lányok! :D Én is nagyon szeretem ezeket a képeket!

Helga írta...

Gyönyörű ez a kislány, és a nagyon színes, csíkos felső szuper ötlet volt, irtó jól mutat a képken!