2011. június 14., kedd

Barnabás 1 éves lett - szülinapi fotózás Szigetszentmiklóson


Nagyon örültem, amikor Ági felkért, hogy fotózzak Barnabás 1. szülinapi buliján. Ez a feladat újdonság volt számomra, különleges, izgalmas dolog...így rendkívül izgatott voltam már napokkal a fotózás előtt. Úgy gondoltam, hogy igyekszem minél több vidám és meghitt pillanatot elkapni, és ezzel méltóképpen megörökíteni ezt a nagy eseményt...remélem, sikerült.

A buli  igazán remek volt, nagyon jól éreztem magam, finomakat ettünk és kellemes hangulatban telt az idő. 

Köszönöm, hogy részese lehettem ennek a különleges családi ünnepnek! :D

(Barnabás korábbi sorozatát ITT nézhetitek meg)













7 megjegyzés:

Ági írta...

Köszi-köszi-köszi, nem tudom elégszer megköszönni, hogy eljöttél, és fotóztál! Nagyon jók lettek a képek! :) Biztos vagyok benne, hogy a családban is nagy sikerük lesz!

Bori írta...

jaj, de szuper buli lehetett, Barnabast nagy szeretet veszi korbe - ez abszolut atjon.
Szupi kepek egy szupi naprol!

Makika írta...

Szuperek a képek!
Dehát milyenek is lennének ?:)

Evka írta...

Nagyon jók lettek a képek, bár ez nem volt kétséges :)
Szupi buli lehetett, Barnabás pedig annyira cukiiii! :)

Norika írta...

Nagyon szépek lettek a fotók, mint mindig :)

Zsuzska írta...

szuper képek születtek! nagyon ügyi vagy! Barnabás pedig über cuki mint mindig :D

csilla írta...

Tök jók lettek ezek a képek is. :) Barnabás nagyon cuki. Látszik, hogy nagyon élvezte a szülinapját. :)