2011. június 25., szombat

Máté - gyermekfotózás Balatonföldváron


Ha Máté fotózására visszagondolok, még most is izzad a tenyerem... :D Egy rendkívül meleg szerda délután találkoztam vele és szüleivel Balatonföldváron. No de nem csak a nagy hőség izzasztott meg, hanem a kis modellem is. Máté ugyanis egy igazi belevaló, eleven, fáradhatatlan, érdeklődő, örökmozgó kisfiú, aki tényleg egyetlen pillanatra nem áll meg...és ezzel minden elmondtam. :D Amellett, hogy imádtam őt, ahogy rohangált a parton és szórta a kavicsot, komolyan tartottam attól, hogy nem fogok tudni értékelhető fényképeket készíteni és esetleg csalódást okozok a szüleinek! Aztán szépen lassan elkészült a sorozat és elmondhatom, hogy ez lett az egyik kedvencem...persze nem a képek minősége miatt...hanem azért, mert Máté tényleg imádnivaló gyermek :D :D :D

Fogadjátok sok szeretettel egy fürtös kisördög képeit:













12 megjegyzés:

Ági írta...

Nagyon édes! :) Jók a fotók, tetszenek, ügyi vagy! :)

Ági írta...

Nagyon szuper képek, Máté tényleg egy kisördög (ezt már személyesen is tapasztaltam), de imádnivaló! Ügyes vagy Dóri, nagyon jól megoldottad a "feladatot" :) :) :)

Juliet írta...

Nagyon aranyos Máté, szuper képeket készítettél ismét! :) Nagyon szép család! :)

Évi írta...

Mozgalmas délután lehetett!Nagyon jók,ismét!Egy ismerősöm most csináltatott "profikkal",hát,meg kell mondjam,a tieid jobbak,hízelgés nélkül.Te elkapod a pillanatot,annyira tetszik!
Fog keresni egy 6 gyermekes családanya is,ha igaz,2 ikerpárral! Az még érdekes lehet,nem?

Batka7 írta...

Annyira jók ezek a fotók! Máténak tényleg még a szeme sem állt jól!:-)csudiszép kis család!

Dóri írta...

Évi!
Izgalmasan hangzik! :D Csak az a baj, hogy a nyaram totál betelt... :(

Köszi mindenkinek a kedves szavakat! :D

Evka írta...

Szupi sorozat lett! Máté eszméletlen édespofa! Nagyon tetszenek a képek! :-)

Bori írta...

hat Dori, megertem miert lett ez az egyik kedvenc sorozatod. Nekem kulonosen tetszik, hogy "fius" sorozat lett, tokeletesen illik egy kisfiuhoz ( szinben, hangulatban, mindenben).
Kedvencek a viz fele setalos, a fuben ulos es az utolos kep. Az ott jo nagy rekeszen keszult, imadom az ilyet!!
Ugyes vagy nagyon, Mate meg szuper-vagany kissracnak tunik. Szep csalad!

Makika írta...

Ismét szuper képek!
Igazi kis rosszcsont Máté és azok a göndör fürtök :D

Az apa fiú kép a víz mellett a kedvencem!

Boroka írta...

Juj, nagyon szuper kis sorozat lesz.
En is teljesen megertem, hoyg miert all kozel a szivedhez.
Igazi vagany kissracnak tunik a pottom. :)
A fuben ulos nalam is nagy kedvenc. De mondjuk az osszes az. :)

Helga írta...

Igazi vagány kissrác, és nagyon jól sikerült a sorozat! Megértem, miért lett kedvenc. :) Gratulálok Dóri!

Katus írta...

:):):) Ismét nagyon jó képek sikerültek :)