2011. június 27., hétfő

Brúnó - gyermekfotózás Veszprémben


Szerencsés vagyok...
Máté sorozata után kezdtem hozzá Brúnó képeinek kidolgozásához és már az első néhány fotónál éreztem, hogy ezeket is szeretni fogom...nagyon-nagyon...így lett! :D
Brúnóval és Szüleivel egy kellemes délutánt töltöttünk Veszprémben. A fotózás minden percét élveztem, mert Brúnó egy rendkívül okos, érdeklődő, vidám, ugyanakkor mégis nyugodt és nagyon kedves fiúcska, akivel igazán könnyű dolgom volt. Imádom a sorozat minden egyes fotóját...alig tudtam választani közülük! :D

Nagyon örülök, hogy megismerhettelek Benneteket! :D

















5 megjegyzés:

Bori írta...

Jo kepek ismet, az elso nagyon ott van! En imadom, amikor a szulok is bent vannak a kepekben valahogy, es atsut a szeretet :).
A keriteses meg a szinek miatt kedvenc.
Gratu hozza, nagyon szep is csalad. A blogod egyebkent olyan jol megmutatja, hogy mennyire sok szep ember van Magyarorszagon!!! :)

Gicus írta...

Csodaszépek a képek!!! :)

Ági írta...

Dóri, ismét remekeltél! Szuper képek egy szép kis családról! :)

Janka írta...

Dóri!Köszönjük szépen a csodás képeket!Mindegyiket Imádom!!:)

Dóri írta...

Nagyon szívesen Janka! :D
Megkaptátok a CD-t?