2011. augusztus 4., csütörtök

Ismét találkoztam Lilivel - babafotózás Balatonföldváron



Lili baba fotóit az elsők között mutattam nektek nem sokkal a blog indulása után (a sorozatot ITT nézhetitek meg).

Lili és Szülei júliusban Balatonfenyvesen nyaraltak és az itt töltött pár nap alatt meglátogattak minket is... így természetesen sort kerítettünk egy újabb fotózásra. :D

Lili az elmúlt hónapokban nagyot nőtt, már elmúlt egy éves, igaz kishölgy lett belőle! Egyre ügyesebb, egyre okosabb és egyre szebb! Imádtam! :D

Éééés akkor jöjjenek a képek:




















A képeket nézegetve talán észrevettétek, hogy Lilinek hamarosan kistestvére születik. A következő bejegyezésem főszereplője Brigi lesz és a pocakban cseperedő Zsombor baba...hamarosan megmutatom Brigi pocakos fotóit! :D


6 megjegyzés:

Ági írta...

Milyen szép nagylány lett Lili is! :) Két kedvencet rögtön találtam :) Alulról az 5., fekete-fehér, és fentről nézve a 10., azon csodaszépen kijön Lili kék szeme!

Évi írta...

Tündéri!!! Alig várom Brigi képeit!

Zsuzska írta...

nagyon édi Lili :D és olyan szépek így hárman (négyen) :) nagyon várom a pocakos képeket!

Helga írta...

Engem most a FF képek varázsoltak el. A többi is szuper, de most azok a kedvencek. :)

Kata írta...

Gyönyörűek... Többet nem is igen tudok hozzáfűzni, mert nézegetni a képeidet mindig leírhatatlan érzés: kicsit hátborzongató - a szó legpozitívabb értelmében. Megtanultál érzelmeket bemutatni, s ez a legnagyobb dolog!

Dóri írta...

Húúúú Kata! Ez a legnagyobb dicséret, amit eddig kaptam! Kösziiii! :D (Lehet, hogy ősszel újra megyünk Lillafüredre... :D)