2011. október 23., vasárnap

Réka és Isti - esküvőfotózás Fonyódon

Réka és Isti a blogom visszatérő szereplői, hiszen a jegyesfotóikat a nyáron már láthattátok (ITT). A szerelmesek esküvője szeptember 17-én volt, Fonyódon. Az megtiszteltetés ért, hogy az ifjú pár a jegyesfotózást követően felkért arra, hogy legyek a fotósuk a Nagy Napon is! :D Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, hogy bátor  leszek, bízom magamban és elvállalom a fotózást. Hatalmas izgalommal vártam a napot. Ez volt az első alkalom, hogy esküvőn fotóztam, ráadásul egyedüli fotósként...gondolhatjátok, mennyire izgatott voltam. :D 

A képeket látva döntsétek el Ti, hogy fel tudtam-e nőni a feladathoz... :) Én egyet tudok biztosan: Hatalmas élmény volt számomra a fotózás, amelynek minden pillanatát élveztem! Annál is inkább, mert már akkor sejtettem, hogy - egy sokatok által már ismert örömteli okból - egy jó darabig biztosan nem vállalok hasonló fotózást!


Kedves Réka és Isti!
Köszönöm Nektek a lehetőséget! Köszönöm, hogy részese lehettem a csodálatos Nagy Napotoknak! 
Kívánok nektek sok-sok együtt töltött boldog évet!


























7 megjegyzés:

Ági írta...

Dóri, csodaszép képek, süt a boldogság és a szerelem róluk, hihetetlen, mennyire jól kapod el a pillanatok varázsát! Gratulálok neked a képekhez, és sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!

nanucco írta...

Köszönjük szépen a gyönyörű fotókat:) Nagyon nagyon tetszenek:) Üdvözlettel az anyuka:)

Ági írta...

Ja igen, és hogy a kérdésedre is válaszoljak: felnőttél a feladathoz! :) Ügyes vagy nagyon!

Juliet írta...

Hű Dóri, tök profi vagy. Csodás képek, nagyon szép pár és abszolút átjön a boldogság a képeken! Szerintem te pályát tévesztettél. :)

Sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!

Adri írta...

Dóri gyönyörűek és nagyon kreatívak a képek.Abszolút felnőttél a feladathoz :-)
Szívből gratulálok neked.

Bori írta...

Dori, nagyon szuperek ezek a kepek! Kedvencem az autos, tisztara ugy nez ki, mint egy magazinfoto a 60-as evekbol, annyira jo a hangulata! Szerintem csodaszep kepek szulettek, es nem is kerdes, hogy felnottel a feladathoz:) orulok, hogy belevagtal :)

Evka írta...

Nagyon-nagyon jó lett a sorozat!!! Elhiszem, hogy izgatott voltál, az kell is, de a képeken nem látszik csupán a pár boldogsága és szerelme! Nagyon jó érzéked van a pillanatokhoz szerintem is!!! Hihetetlen ügyi vagy!