2011. április 1., péntek

Vége a télnek...itt a tavasz! :D

Most, hogy végre tényleg itt a tavasz és búcsúzunk a téltől, mutatok pár januárban készült képet...amolyan "tél búcsúztatóként"... :D

A Balaton nyári arcát szerintem mindenki ismeri: szikrázó napsütés, vitorlások, lángos, gumimatrac...és rengeteg strandoló...
A tó téli szépségét azonban csak kevesek csodálhatják meg. Én személy szerint ezt az arcát sokkal de sokkal jobban szeretem. A Balaton télen csendes magányba burkolózik...sejtelmes, lélegzetelállító...

A következő képeket Peti fényképezte. Különleges érzéke van a tájkép fotózáshoz. Úgy látja a természet szépségeit, ahogy én soha nem fogom...csodálatos fotókat készített:














No azért én sem tudtam megállni, hogy készítsek pár képet... :D  
Íme:



12 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Nagyon szépek ezek a képek, olyan jó nézni őket :) Mindig is irigyeltem az olyan embereket, akik meg tudják örökíteni ezeket a pillanatokat úgy, hogy hangulata legyen a képeknek :). És a komponálás különösen tetszik.
Csak így tovább! üdv: Zsuzsci

Névtelen írta...

Fantasztikus képek. Mintha az ember ott lenne. Érzi, hallja.
Gratulálok, profi munka!
Hajni

Athena írta...

Sziasztok! Nagyon szépek a képek és jó a megdolgozás is!!! Van szemetek a fotózáshoz! Gratulálok nektek!

Écóka írta...

Gyönyörű képek... :) Annyira jó szögből készültek, és gyönyörűek a színek! :)

Fanito írta...

Nagyon szép képek, ügyesek vagytok!!!

t-zkitti írta...

Peti, Dóri, nagyon szépek a képek, nagyon ügyesek vagytok, jó nézni ezeket a fotókat. Tényleg gyönyörű, és sejtelmes a téli Balaton! :)

Zsuzska írta...

Egyszerűen csodás képek! De jó lett volna ott lenni és élvezni ezt a csodás tájat... nagyon tehetséges a fotós :D

Lodra

Ági írta...

Wow! :) Nagyon tetszenek! Ügyesek vagytok mindketten! Csodaszép mindegyik kép! :)

novakbrigi írta...

Hát én szakmailag egyáltalán nem értek hozzá, de ezek olyan képek, amiket nagyon szívesen nézegetnék egy nagyméretű falinaptáron.
Nagyon ügyesek vagytok mindketten!

Brigi

Bori írta...

EL vagyok ajulva, ferjednek tenyleg nagyon megy ez a tajkep! Jo kis fotos paros lesztek/ vagytok TI, te az embereket, mig O a kornyezetet fotozza majd. Abszolut kedvenc az 5. kep :)
CSak igy tovabb!

Ilus írta...

Hűűűű...nagyon szépek ezek a képek...Petinek tényleg nagyon jó szeme van hozzá...azért a Te képeid is nagyon jók lettek szerintem...
Páratlan Páros vagytok ti...:)

Ági írta...

Wooow! Gyönyörűek!! Nagyon ügyesek vagytok! :) Bárcsak én így tudnék fotózni.. !

e-agi